وبلاگ دانشجویان عمران دانشگاه گلستان

وبلاگ دانشجویان عمران دانشگاه گلستان

مهندسی عمران از جمله رشته‌هایی است که بیانگر کاربرد علم در ایجاد سازندگی و عمران است. یعنی هرچیزی که به آبادی کشور باز می‌گردد
وبلاگ دانشجویان عمران دانشگاه گلستان

وبلاگ دانشجویان عمران دانشگاه گلستان

مهندسی عمران از جمله رشته‌هایی است که بیانگر کاربرد علم در ایجاد سازندگی و عمران است. یعنی هرچیزی که به آبادی کشور باز می‌گردد

فرهاد

گفتنیها کم نیست ، من و تو کم بودیم 
 

خشک و پژمرده ، تا روی زمین خم بودیم 
 

گفتنیها کم نیست ، من و تو کم گفتیم 
 

مثل هذیان دم مرگ ، از آغاز چنین ،‌درهم و برهم گفتیم 
 

دیدنیها کم نیست ، من وتو کم دیدیم 
 

بی سبب از پاییز ، جای میلاد اقاقیها را ،‌پرسیدیم 
 

چیدنیها کم نیست ، من و تو کم چیدیم 
 

وقت گل دادن عشق ، روی دار قالی 
 

بی‌سبب حتی ، پرتاب گل سرخی را ، ترسیدیم 
 

خواندنی‌ها کم نیست ،‌من و تو کم خواندیم 
 

من و تو ساده ترین ،‌شکل سرودن را 
 

در معبر باد ،‌بادهانی بسته واماندیم 
 

من و تو کم بودیم 
 

من و تو ،‌ اما در میدانها 
 

اینک اندازة‌مان می‌خوانیم 
 

ما به اندازة‌ما می‌گوییم ،‌ما به اندازة‌ما می‌روییم 
 

من و تو کم نه که باید شب ب‌’رحم وگل مریم وبیداری شبنم باشیم 
 

من و تو خم نه و درهم نه وکم نه ،‌که می‌باید ،‌با هم باشیم 
 

من و تو حق داریم در شب این جنبش 
 

نبض آدم باشیم 
 

من و تو حق داریم که به اندازة‌ ما هم شده 
 

با هم باشیم 
 

گفتنیها کم نیست

نظرات 2 + ارسال نظر
ایران یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:06 ب.ظ

کاش این قسمت وبلاگ صوتی بود!...وبا صدا و لحن خود فرهاد می شنیدیم

اگه پیدا کردم چشم حتما واسه دانلود می ذارم .....

Iیران دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:03 ق.ظ

مرسی آهنگشو دارم
منظورم این بود که کاش همون لحظه که می خوندم می شد دکمه ی playزد و با صدای فرهاد شنید!!!!!!
چه چیزایی من می خوام!!

اهان پخش زنده می خواستی پس ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد