وبلاگ دانشجویان عمران دانشگاه گلستان

وبلاگ دانشجویان عمران دانشگاه گلستان

مهندسی عمران از جمله رشته‌هایی است که بیانگر کاربرد علم در ایجاد سازندگی و عمران است. یعنی هرچیزی که به آبادی کشور باز می‌گردد
وبلاگ دانشجویان عمران دانشگاه گلستان

وبلاگ دانشجویان عمران دانشگاه گلستان

مهندسی عمران از جمله رشته‌هایی است که بیانگر کاربرد علم در ایجاد سازندگی و عمران است. یعنی هرچیزی که به آبادی کشور باز می‌گردد

کلاس متفاوت استاد شفیعی کدکنی!

نظرات 10 + ارسال نظر
fateme جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:04 ب.ظ

وای خوش بحالشون!!!!!!!!!!!!!
کاشکی توی دانشگاه ما هم از این استادا پیدا میشد.......

آره. آرزو برجوانان عیب نیست

بهزاد دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:46 ق.ظ

دانشگاه ما دانشگاه ما و باز هم دانشگاه ما

مگه ما دانشگاه داریم اهان منظورت مهد کودک اره می شینیم با استاد یا همون مربی مهدمون بازی می کردیم

بازم میگم : دانشگاه ما.

fateme سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:43 ب.ظ

آقا بهزاد ارزو بر جوانان عیب نیست!!!!!!!
کجاش شکل دانشگاه نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چیزی از شریف کم نداره!!!!!!!!!

حالا نه تا این حد . ولی خوبه دیگه. دور همی ۳ سال دیگه باید دووم بیاریم .وقتی تموم شد فقط خاطراتشه که میمونه.

Iیران چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:45 ب.ظ

دانشگاه ما دانشگاه ما دانشگاه ما....

باشه ماله شما.

fateme پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:25 ب.ظ

شما پسرا زیاد سخت میگیرید.
مهم وجود خودمونه!!!!!!!!!
در و دیوارمهم نیست.

حمید سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:00 ق.ظ

خوبه ما از این جلف بازی ها نداریم
وگرنه به همت بچه ها چند تا هیسشششوووو ایجاد میشد

یه بار انجام دادن لقب طویله ای گرفتن. باید ببینیم دیگه چی از درون اینا بلند میشه.

fateme سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:37 ب.ظ

آقای مهندس این طرز حرف زدن درست نیست.....
اون لقب به همه داده شد خودتو از همکلاسیات جدا نکن.

به همه کلاس؟ همه میدونن منظورش کیا بودن. همونا که بعدا رفتن کلی خواهش و التماس نصار روح استاد کردن.

مهلا چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:54 ق.ظ

این سسسسشششووو ما خار شده رفته تو چش همه

شما هم جزو همون لقب گرفته هایی دیگه نه؟حالا واقعا ارزش داشت بهتون گفته بشه طویله ای؟ چرا خار بشه بره تو چش بقیه؟لقب شد رفت تو پروندتون.

fateme چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:03 ب.ظ

اولا نثار!!!!!!!!
دوما ما که ندیدیم کسی التماس کنه!!!!!!!

باشه.
آره؟ من بودم که رفتم جلوی آموزش؟ من بودم وقتی استاد گفت میخواستم بندازمتون رنگم پرید؟
یه کاری نکنید بگم که...

fateme پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:03 ق.ظ

رفتن جلوی اموزش دستور آقای نظری بود!!!!!
چی میخوای بگی؟؟؟؟
به نظر من کشش نده بد میبینی.

من اگه جای استاده می بودم می انداختمشون.شخص خود من خیلی از این قضیه شاکی ام که آخه میخواستین چی رو ثابت کنین؟بعدا هم به استاده گفتم ولی گوش نکرد.حیف.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد