وبلاگ دانشجویان عمران دانشگاه گلستان

وبلاگ دانشجویان عمران دانشگاه گلستان

مهندسی عمران از جمله رشته‌هایی است که بیانگر کاربرد علم در ایجاد سازندگی و عمران است. یعنی هرچیزی که به آبادی کشور باز می‌گردد
وبلاگ دانشجویان عمران دانشگاه گلستان

وبلاگ دانشجویان عمران دانشگاه گلستان

مهندسی عمران از جمله رشته‌هایی است که بیانگر کاربرد علم در ایجاد سازندگی و عمران است. یعنی هرچیزی که به آبادی کشور باز می‌گردد

دختر و پسرهایی که آب بازی کرده بودند دستگیر شدند

 

  

 آخه یکی نیست بگه بابا آب بازی هم جرمه ..................................... 

 

مگه مردم بدبخت ما چه گناهی کردن که   ........................................ 

 

این همه دزد قاتل متجاوز به ناموس مردم تو شهر هست ..................... 

 

فقط این آب بازی امنیت ملی رو به خطر میندازه ................................ 

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
بازدید کننده چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:33 ب.ظ

مملکته ما داریم؟

akhe inghadr sakhte ya tars dare k esmeto nemigi shayad az asarate hamin mamlekate k esm nemizari

Iیران دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:24 ق.ظ

بابا عکس قشنگارو بذار...همونا که دستگیر شدن!
آره دیگه پارک آب و آتشو ...بله...

age onaro mizashtam k alan ya filter mishodim ya man ham miraftam zendan

Zeinab سه‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:45 ق.ظ

مگه قرار نبود سیاسی بازیاتو کنار بذاری؟
اونوقت دوباره مجبور میشی تغییر قیافه بدی...
این مملکت با دستگیر کردن اینجور آدما به اسم امر به معروف ونهی از منکر داره مشکلات مردمو حل میکنه دیگه!!!

من هرگز نمی تونم بزارم کنار
این ترم جدید با توپ پر میام دانشگاه
منتظر باشید

بازدیدکننده سه‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:43 ب.ظ

مثل اینکه مرض جواب ندادن به همتون سرایت کرده.من گفتم شاید بیام دانشگاهتون.آدرس رو بذارید.

اخی نازی

Zeinab پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:49 ب.ظ

باشه...ولی به نظر من تودانشکده ماخفقان کاملس
اینابهتره برن نشریه هاووبلاگای دانشجویی دانشگاهای دیگه رو نیگاکنن ببینن چه خبره،دانشجوهاش خیلی راحت با اسمشون از دولتو کاراش انتقادای شدید میکنن ولی حالاما چی؟؟؟؟؟

خوب دیگه امسال من می خوام این جو رو عوض کنم و
یه کارایی هم در نظر دارم
حتی به قیمت اخراج شدن و کمیته رفتن

فاطمه سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:42 ق.ظ

یادش بخیر چقدر اون روز خوش گذشت خاطراتمون برام زنده شد

اره خیلی خوش گذشت یادش بخیر .....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد