وبلاگ دانشجویان عمران دانشگاه گلستان

وبلاگ دانشجویان عمران دانشگاه گلستان

مهندسی عمران از جمله رشته‌هایی است که بیانگر کاربرد علم در ایجاد سازندگی و عمران است. یعنی هرچیزی که به آبادی کشور باز می‌گردد
وبلاگ دانشجویان عمران دانشگاه گلستان

وبلاگ دانشجویان عمران دانشگاه گلستان

مهندسی عمران از جمله رشته‌هایی است که بیانگر کاربرد علم در ایجاد سازندگی و عمران است. یعنی هرچیزی که به آبادی کشور باز می‌گردد

قابل توجه دانشجویان متقاضی خوابگاه

 

دانشجویان محترم جهت ثبت نام در پانسونها ازتاریخ 22/5/90لغایت 31/5/90 می توانند اقدام نمایند.

لذا دانشجویان محترم ضمن ثبت نام اجاره بهای نیمسال را آماده نمایندو به دلیل اینکه قرارداد با پانسونها به مدت یکسال می باشد دانشجویان  عزیز در هر شرایطی باید اجاره بهای نیم سال دوم را نیز پرداخت نمایند 

 

منبع:سایت دانشگاه

نظرات 10 + ارسال نظر
بازدیدکننده چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:06 ب.ظ

اون پانسیونه نه پانسون.تاریخها رو هم درست کن. yyyy/mm/dd

اولا دقتت خیلی خوبه!!!!!!!!
دوما کدوم تاریخ رو درست کنم؟؟؟؟؟؟؟؟

بازدیدکننده پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:56 ق.ظ

اولا قابلی نداره.میخوای برا خودت.
دوما: تاریخا رو اینطوری میذارن: yyyy/mm/dd
یعنی: 90/05/22

نه دوست ندارم دقتم زیاد باشه....
با اجازتون اون مطلب رو کپی کردم....
همین جوری بهتره اخه وبلاگمون متفاوته.......

حمید جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:02 ق.ظ

بازدید کننده ی عزیز {علی نیر آبادی} باتشکرازپیگیری شما

اشتباه نکن آقای علی نیر آبادی همیشه به ما لطف دارند و به وبلاگ ما سر میزنند
وبا نام خودشون برای ما نظر میذارند.
اگه یه خورده دقت کنی میفهمی طرف کیه سوتی زیاد داده .طرز حرف زدنش خیییلیییی تابلوست.

علی نیرآبادی جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:19 ب.ظ

آقای محترمی که با اسم حمید نظر گذاشتی (می دونم که حمید حائری نیستی) لطف کن تا از چیزی خبر نداری اظهار نظر نکنی، شما از کجا می دونی که "بازدید کننده" من هستم !؟؟ لطف کن دیگه به کسی تهمت نزن ، من اینقدر جرات دارم که اگه بخوام نظر بزارم با اسم خودم نظر بزارم و این جا هم جا داره به خانم امامی بگم که من هیچ وقت به خودم اجازه نمی دم که توی همچین مکانی به ایشون توهین کنم و دوباره میگم که من "بازدید کننده" نیستم !!

سلام اقای نیر ابادی ممنون که به وبلاگ ما سر زدید
من ازتون معذرت میخوام امیدوارم که حمید نباشه وگرنه بیچارش میکنم.
به دل نگیریدبچه های کلاس ما هستند دیگه باید شناخته باشید.......
بازم ببخشید

الان حمیدم جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:28 ب.ظ

باعرض سلام
خواهشمنم با اسم دیگران پیام نذارید
بازم علی جون من معذرت میخوام
چه کنم بچه ها دوس دارن جای من باشن

بابا اعتماد بنفس!!!!!!!!!!!

بازدیدکننده شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:07 ق.ظ

کی؟من جرئت ندارم؟شما طوری میگی که من شک میکنم میشناسمتون یانه؟از طرز حرف زدنم منو میشناسی.نه بابا.اگه راس میگی بگو کدوم دانشگا میخونم.

Iیران یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:53 ب.ظ

چه خبر؟!!؟...
اینجا کی به کیه؟...
نه ولی واقعا جالب شد که این بازدید کننده کیه که دوست داره جای (آقای)حمید باشه!!!

به کسی شک نکن از بچه های کلاس نیست غریبس

حمید دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:28 ق.ظ

بازدید کننده اگه خواستگاری بگووووووووووووووووو

کووووووفت!!!!!!!!!
(جواب بازدید کننده بود)

رویا شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:24 ب.ظ

اخ جون عروسی
چه شوددددد.........
خیلی به هم میاید عزیزم.

چی شد؟؟؟؟؟
کی به کی میاد؟؟؟؟؟

حمید دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:28 ق.ظ

دیگه به چی میخندی؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد