وبلاگ دانشجویان عمران دانشگاه گلستان

وبلاگ دانشجویان عمران دانشگاه گلستان

مهندسی عمران از جمله رشته‌هایی است که بیانگر کاربرد علم در ایجاد سازندگی و عمران است. یعنی هرچیزی که به آبادی کشور باز می‌گردد
وبلاگ دانشجویان عمران دانشگاه گلستان

وبلاگ دانشجویان عمران دانشگاه گلستان

مهندسی عمران از جمله رشته‌هایی است که بیانگر کاربرد علم در ایجاد سازندگی و عمران است. یعنی هرچیزی که به آبادی کشور باز می‌گردد

خبر جدید چیه ه ه ه ه ه

با عرض سلام خدمت همه ی همکلاسی های عزیز 

 

خدمتتون عرض کنم طبق گفته های قبل هیچکس ازاون دانشگاه نمیره 

 

اره جوابای مهمانی اومده ذوق زده نشید همه هستیم بازم موندگاریتونا به بهشت ایران زمین  

 

تبریک میگم 

 

باآرزوی موفقیت برای تک تک مهندسان

نظرات 4 + ارسال نظر
Zeinab چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:25 ب.ظ

کی گفته؟با مهمانی من موافقت شده و دارم از این بهشت خیالیت میرم.
خداحافظ...

جوجه را آخر پاییز میخورن
بدرود

رویا شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:32 ب.ظ

چرا دروغ میگی جواب من که هنوز نیومده .
فک کنم با مهمانی خودت موافقت نشده

این همه منتظرموندیم چند روز دیگه هم روش
با ۴تا از بچه های کلاس هم موافقت نشده

غروی یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:25 ب.ظ

ولی حمید جان من تضمین میدم این ترم کسری داریم
حالا میبینی

کسری برطرف میشه محموله توراههه

اگه توراه توقیف نشه میرسه

غروی دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:43 ق.ظ

من وجود کسری از محموله ی 89 برا این ترم رو تضمین میدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد