وبلاگ دانشجویان عمران دانشگاه گلستان

وبلاگ دانشجویان عمران دانشگاه گلستان

مهندسی عمران از جمله رشته‌هایی است که بیانگر کاربرد علم در ایجاد سازندگی و عمران است. یعنی هرچیزی که به آبادی کشور باز می‌گردد
وبلاگ دانشجویان عمران دانشگاه گلستان

وبلاگ دانشجویان عمران دانشگاه گلستان

مهندسی عمران از جمله رشته‌هایی است که بیانگر کاربرد علم در ایجاد سازندگی و عمران است. یعنی هرچیزی که به آبادی کشور باز می‌گردد

پیام مدیریت وبلاگ

با عرض سلام و تبریک به مناسبت عید سعید فطر  

امیدوارم از تمامی لحظات این ماه پر برکت استفاده کرده باشید  

بعد از دو هفته بی خبری از وبلاگ امروز بهش سر زدم که ........... 

متاسفانه خبر دار شدم ............... 

که باید حتما جواب داده بشه  

.

 تنها مدیر وبلاگ من هستم فقط و فقط .......

اگر قبول ندارید به طور فنی توجیه می کنم تنها یک نفر مدیر سایت  

پس کسی نه می تونه نظراتت رو تایید کنه یا از نویسندگی حذف 

فقط مدیر میتونه که جای تعجب داره چرا هنوزاسم همه  تو نویسنده ها 

هست پس کسی حذف نشده 

در مورد نظرات من به همه دسترسی دارم اما اگر خودم جای کسی  

تایید کنم و جواب بدم با IP سیستم خودم ثبت میشه که طی بررسی 

انجام دادم من IP خودم رو در نظراتت هیچ کس پیدا نکردم همه می تونن

بررسی کنن تا قانع بشن   من نامرد و خیانت کار نیستم

در مورد مزاحم های علی آبادی که گریبان گیر 2تا از خانم های کلاس شده  

واقعا کار زشت کثیف و ...... بوده و هر کی این کار رو کرده ادم  .... بوده 

البته در مورد این قضیه یه اتفاق عجیبی افتاد و به طور شگفت اوری

 یکی از این خانوم ها من رو محکوم کرده که شمارشو دادم 

واقعا جای تاسف داره از یه هم کلاسی چنین تهمت بزرگی بشنوی 

.

.

آرزوی سلامتی شاد کامی و روز های خوبی دارم برای تمامی همکلاسی های گلم

به زودی می بینمتون دلم برای تک تک تون تنگ شده 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
غروی پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:09 ق.ظ

سلام آقا بهزاد ،خوبی؟ عیدت مبارک!
میخواستم بگم:بهتر بود اینا رو تو وبلاگ نمینوشتی.من تو یکی از نظرات به خانم امامی گفتم که اینا رو از تائید در بیاره ولی مثل اینکه یا از 2روز پیش به وبلاگ سر نزدن یا نمیدونم
بهتره تو هم این مطلبت رو نگه داری و همچنین نظر منو .یعنی تائید نکن مطلبت رو هم بردار خوبیت نداره
یادمه اوایل که با ناشناس اومدم گفته بودی تو مطالبم رو حذف نکردی،پس یکی دیگه دسترسی داره
استفاده از لفظ دروغ مناسب نبود میتونستی چیز بهتری بگه چون آبروی کلاس این وبلاگه
اگه نویسنده نیستم چرا نمیتونم مطلب بدم بیرون؟از چند جا و چند کافی نت هم امتحان کردم.پس حق دارم شک کنم
در ضمن من به نظر کسی تا جایی که یادم میاد بصورت فینگلیش جواب ندادم.همونطور که گفتم یه روز که تو اومده بودی این نظر تائید شده بود.نظر از بازدید کننده بود و اینطور جواب داده شده بود که آقای بازدید کننده اول خودتو معرفی کن

علیکه سلام مرسی
چرا خیلی هم خوب بود و لازم ........
مگه دروغ شاخ و دم داره تو گفتی که من حذفت کردم و نظراتو تایید کردم
من که رفیقتم دوستتم بدون این که بخ خودم بگی رفتی
به خانم امامی گفتی
کارت خیلی زشت بود بگنج جان البته من که ناراحت نمی شم جنبم بالاست
حتی فوشمم بدی بازم دوستمی و دوست دارم
من بررسی میکنم
حتی مدیر می کنمت شاید درست شه
من هرگز خیانت در امانت نمی کنم که بیام نظرات دوستمو تایید کنم
در ضمن الان ۱۴ تا نظر تایید نشده هست بعضی هاش ماله ۲ ماه پیش من دست نزدم بعد بیام مال تو رو ................
که اینقدر باهات صمیمی بودم ازت انتظار نداشتم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:57 ب.ظ

این دیگه چه جورشه انگارهمتون باهم دعوا دارین...... یعنی بچه های عمران گلستان همین دوسه نفرین؟که همش بهم تیکه میندازین....

نه دعوایی وجود نداره ما همه با هم دوستیم اختلافی هم پیش میاد خودمون حل می کنیم

Iیران پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:42 ب.ظ

مزاحم های علی آبادی؟؟!!حالا درسته که معلوم نیست کین ولی چرا به علی آبادیا تهمت می زنی؟
تهمت کار بدیه!
نه؟

hala khobe y ki be khodet bege tohmat kar badi k be man tohmat zadi
Man amareshono dar avordam ali abadian

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد