وبلاگ دانشجویان عمران دانشگاه گلستان

وبلاگ دانشجویان عمران دانشگاه گلستان

مهندسی عمران از جمله رشته‌هایی است که بیانگر کاربرد علم در ایجاد سازندگی و عمران است. یعنی هرچیزی که به آبادی کشور باز می‌گردد
وبلاگ دانشجویان عمران دانشگاه گلستان

وبلاگ دانشجویان عمران دانشگاه گلستان

مهندسی عمران از جمله رشته‌هایی است که بیانگر کاربرد علم در ایجاد سازندگی و عمران است. یعنی هرچیزی که به آبادی کشور باز می‌گردد

اینم از وصیت نامه من حتما بهش عمل کنید ......

آقایون فامیل و دوستان ، به خاطر من سه متر ریش نزارید!

خانوم های فامیل و دوستان، خواهشا بالای سر قبرم جیغ و داد نکنید، باور کنید من از همهمه و شلوغی بدم میومد! مردم، گناه که نکردم!

مراسم ختم من رو تو هیج مسجدی نگیرید، راستی آخوند هم نیارید واسه فامیل، دینی کلاس پنجم رو یادآوری کنه!!!

یه دوست دخترم نداریم که بگیم: خبر مرگ مرا با تو چه کس می گوید؟!

توی درایو E عکس دارم، خوراک اعلامیه، عکس پرسنلی نزاریداا، اونا جلب ترحم نمی کنه!

بعد از مرگم هنوز میت رو زمین مونده هارد کامپیوترم رو بزارید تو ماکروفر! یه کاری کنید درایو D بیشتر بترکه! من اندک آبرویی داشتم در این خانواده!!!

یه وقت ساندیس ماندیس دست فامیل  و دوستان ندیداااا ... ساندیس خیلی بده!!!

روی خرما ها پودر نارگیل نریزید، هم شکلش خز میشه، هم بدمزه میشه! همون گردو بزارید لاش خیلی حال میده! (پ ن: هنگام تزئین حلوا دست خود را با آب و صابون بشویید!)

پنج شنبه ها سر خاکم نیاید چه کاریه؟ ترافیکه!

فیس بوکم رو بلاک نکنید، گهگداری باهاش پست بدید بیاد بالا جیگر رفیقام کباب شه!

به اقوام و آشنایان  بگویید از اون تکست های مرگ برام بگن: مثلا هنگام دیدن قبرم بگن: خونه ی نو مبارک!

شایعه کنید قبل مرگش بهش الهام شده بود میمره! از اون دیالوگ هاست که مو به تن سیخ می کنه هااا !!

هنگام خاک کردنم یک بیل کوچک کنارم بگذارید، شاید دلم برایتان تنگ شد!!

نظرات 1 + ارسال نظر
fateme پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:06 ب.ظ

اخی چه زود به فکر وصیت نامه افتادی؟؟؟؟؟
خیالت راحت خودم حواسم به همه چیز هست!!!!
دوست دختر نداری؟؟(خودم خبر.....بهش میدم)
در مورد گردو نظرت خوب بود ولی نارگیل باید باشه اونوقت ج فامیلاتو کی میده؟؟؟؟
در شام نظری نبود؟؟(بگو فسنجان بدند)
پسر خوبی بودی.خدا بیامرزتت.
مییییییبخشمت!!!!!!!(به جای این حرفا طلب بخشش میکردی)

دیگه عجل مهلت نمیده شاید دیدی افتادم مردم
مرسی
نه ندارم شایدم داشته باشم چند تایی
نارگیل بده
شام پولم کجا بود اگه بخوام شام بدم مگه دیوونه ام بمیرم
ممنون که بخشیدی
نگفتم که ریا نشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد